sunnuntai 8. joulukuuta 2019

Hei ja tervetuloa uuteen blogiini!

Pohdin, kuinka itseni esittelin tai määrittelisin. Osalle olen varmaankin tuttu puutarhapuolen blogeista; Maatiaiskanasen Elämää (klik) ja Hillevin puutarha (klik). Puutarhanhoito on itselleni suuri intohimo ja sen osalta olen kokenut jos jonkinmoisia höyrähdyksiä. Viimeiset pari vuotta ovat menneet suuressa tomaatti-innostuksessa, mutta luulen, että ensi vuonna nähdään jotain aivan muuta. 

Puutarha intohimoni kietoutui todella ihanasti yhteen bloggaamisen myötä kahden muun intohimoni kanssa, eli kirjoittamisen ja valokuvaamisen. Aloitin reilu kaksi vuotta sitten kirjoittamaan Maatiaiskanasen Elämää, joka suureksi yllätyksekseni nousi suosituksi puutarhablogiksi ja sen avulla pääsin toteuttamaan yhden suurimmista haaveistani. 

Olen pikku tytöstä saakka unelmoinut oman kirjan kirjoittamisesta ja ensi helmikuussa ensimmäinen kirjani näkee päivänvalon. Melkoisen upea tunne. Olen itse myös ottanut kirjan kuvat. 

Ikävä kyllä Maatiaiskanasen Elämää on nyt viettänyt hiljaiseloa, sillä perhe ja yrittäjyys on pitänyt kiireisenä. Täysin unohduksissa se ei ole, mutta postauksia tulee melko rauhalliseen tahtiin. Joulun jälkeen sekin varmasti aktivoituu, kun puutarhahommat alkavat olemaan taas ajankohtaisia.





Kaipaan kuitenkin kirjottamista ja halusin päästä kirjoittamaan vapaasti kaikesta, joten siksi päädyin perustamaan Hillevi Joutjärvi-blogin. Sillisalaatti-meininkiä aivan tavallisen naisen elämästä. Puutarha-asioita varmasti sivutaan, mutta pääsääntöisesti ne löytyvät Maatiaiskanasen Elämää- ja Hillevin puutarha-blogeista. 

Sen sijaan päästän itseni muutoin täällä aivan valloilleen. Kirjoitan ajatuksia ja pohdintojani ihmisyydestä, yrittäjyydestä, äitiydestä jne. Ne, joille olen jo tuttu, tietävät taipuvaisuuteni erilaisiin pohdintoihin ja se on välillä suorastaan jo vitsi, kun aloitan lauseeni tai tekstini: Olen pohtinut...  Jep, ymmärtänette pointin. 

Elämä ei koskaan ole pelkkää hymyä ja aurinkoa, joten välillä käydään myös syvissä vesissä kuitenkin muistaen aina se, että aurinko vielä paistaa. Tietynlainen positiivisyys on itselleni tärkeä voimavara. Se ei todellakaan minun kohdalla tarkoita yltiöpositiivisyytta tai sitä, etten koskaan olisi murheellinen ja kettuuntunut. Päinvastoin. Olen suurien tunteiden ihminen, niin hyvässä kuin pahassakin, mutta pyrin siihen, että löydän asioista myös ne hyvät puolet. 

Uskon vakaasti siihen, että hyviä asioita ei osaa kunnolla arvostaa, mikäli ei välillä ryve murheen suossa. Ainakin itseni kohdalla tämä on mennyt niin. Olen nähnyt paljon pahaa, mutta sen vuoksi osaan arvostaa pieniäkin asioita. 




Aloitin Oriflame konsulttina marraskuussa 2018, eli noin vuosi sitten. Vuoden sisällä olen saanut ympärilleni upean tiimin, jonka nimesimme Special Stars´iksi. Olen tuosta tiimistä ihan äärimmäisen ylpeä. Rakastan myös Oriflamen tuotteita, joten käsittelen myös näitä asioita blogissani.

Aloittaessani edustajana en ymmärtänyt meikkaamisesta, enkä ihonhoidosta yhtään mitään ja vieläkin etenkin meikkaamisessa riittää opiskeltavaa. Aion silti myös näistä asioista kirjoittaa, sillä haluan itsekin oppia niistä aina vain lisää. 

Pidemmittä puheitta, tervetuloa sillisalaatti-blogiini mukaan <3 Toivon, että viihdyt! 

Rakkaudella Hillevi 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti